Translate

25 Kasım 2014 Salı

La Roche Posay Hydreane Riche Cream


Merhabalar.. Yine bir ürün inceleme yazısıyla karşınızdayım. 

La Roche Posay, Fransız bir dermokozmetik markası. Eczanelerde ve online dermokozmetik sitelerinde satışı yapılıyor. Ürünlerinde paraben gibi koruyucu maddeler içermeyen ve her cilt tipine uygun ürünler geliştiren sevdiğim bir marka.

Daha önceki yazılarımda pek çok kez yazdığım üzere, oldukça kuru, özellikle kışın neme doyuramadığım bir cilde sahibim. Geçen kış bu kuruluk hissi ciddi boyuta ulaşmıştı. Pullanma, kızarıklık ve yanma hissi yaşayınca bir eczaneye gitmiştim. Eczanedeki bayan tereddütsüz aynı markanın Toleriane Ultra kremini önermişti ve şikayetlerim son bulmuştu.


Bu kez kışı beklemeden, kuru ve hassas ciltlere nem sağlama özelliği bulunan Hydreane Riche kremini edindim. 

Link aracılığı ile markanın TR sayfasına erişebilir ve şikayetinize uygun kremleri inceleyebilirsiniz.


Ürünü, sabah & akşam temiz cildime uyguluyorum.  Boynumu da ihmal etmiyorum. Küçücük bir miktarı bile tüm yüz ve boyun bölgeme yetiyor.

Yoğun bir yapıda olduğunu ve gün boyu nem sağladığını söyleyebilirim. Sonbahar için nemlendirme özelliğini şimdilik yeterli buluyorum.

İyi bir makyaj bazı olduğu yazılmış. Baz tecrübem olmadığı için ürünü bu açıdan değerlendiremeyeceğim, ancak cildimi kuruttuğu için tercih etmediğim ten makyaj ürünlerini, sayesinde kullanabilir olduğumu söyleyebilirim. Nadirde olsa kullandığım fondoten, BB & CC krem ve renkli nemlendirici kremlerin altına uyguladığımda farkı görebiliyorum.



Hassas ciltlere yönelik ürün olması açısından değerlendirildiğinde, içeriğinde parfüm barındırması şaşırtıcı. Bu gerekçeyle, bir sonraki denemem parfüm içermeyen Toleriane Riche'den yana olacak.


Ürünleri, daha uygun fiyata bulduğum online satış sitesi Turuncu Kasa'dan almayı tercih ediyorum.



Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder