Translate

19 Kasım 2014 Çarşamba

Sonbahar & Kış Favori Rujlarım



Sonbahar ve Kış mevsimlerine uygun bulduğum ve severek kullandığım rujlarım bugün blogumda..

Soldan sağa / açıktan koyu renge doğru ilerleyelim.

Uygulanmış ürün görsellerini yazının sonunda bulabilirsiniz.


1. Sephora Rouge # R17

Sephora Rouge # R17



Sephoranın rujlarını, özellikle rouge yarı mat serisini beğeniyorum. R17 rengi de bu seriden. Dudakları kurutmuyor ve kolay uygulanıyor. Seride güzel renkler mevcut.


Soğuk pembe alt tonlu nude rengindeki bu rujun her mevsime uyacağını düşünüyorum. Günlük kullanıma uygun olduğu gibi, koyu göz makyajlarını da çok güzel tamamlıyor.



Satış fiyatı 40 tl.


2. Maybelline Color Sensational # 530 Fatal Red

Maybelline Color Sensational # 530 Fatal Red



Fatal Red , benim için Maybelline'in efsane ürünü. Renk tonunu en çok beğendiğim kırmızı rujlardan biri.

Yıllardır bayılarak her mevsimde kullanıyorum. Bitirdim, kaybettim, arkadaşıma hediye verdim ama hep yine aldım.

Esasında yarı mat bir yapıda olan bu ruj, dudağınıza uyguladıkça yumuşuyor ve hafif nemli bir görünüm veriyor. Dudakları kurutmuyor.

Kırmızı ruj sevenlere, mutlaka denemelerini öneririm.


Fiyatı sanırım 25 TL.

Watsons & Gratis indirimlerinde yarı fiyatına bulabilirsiniz.






3. NARS Velvet Matte Lip Pencil # Cruella

NARS Velvet Matte Lip Pencil # Cruella

İşte karşınızda favori kırmızı rujum.  

Gerçi ürün ruj değil, lip pencil formatında, ancak bu şekildeki dudak kalemlerinin kullanımı ve etkisi ruj ayarında oluyor.

Adına da verildiği üzere, ürün mat yapıda. Mat yapısına rağmen yumuşak bir uygulama yapılabiliyor. Dudakta tamamen matlaşıyor, saten bir görünüm veriyor ve uzun süre kalıcılığını koruyor.

Kırmızı ruj sürmek özen ister. Kalem formatı sayesinde işimizi kolaylaştırdığını söyleyebilirim.

NARS, ürünlerine bayılıyorum ancak malesef oldukça pahalı bir high end marka.  


Fiyatı 70 TL civarında. Sephora'larda bulabilirsiniz.




4. Rimmel London Lasting Finish By Kate Lipstick #30

Rimmel London Lasting Finish By Kate Lipstick #30

Rimmel London'un Kate serisi rujları oldukça sevildi. Ben ise yalnızca siyah kapaklı serisini sevdim. Çünkü kırmızı ambalajlılar gibi dudaklarımı kurutmuyor.

Seride pek çok güzel renk bulunuyor ancak sonbahar / kış dönemlerinin en çok aranan rengi 30 numarası. Özellikle indirim dönemlerinde ilk tükenenlerden oluyor.

Rengi gerçekten harika. Bordo, vişne, mürdüm hatta koyu fuşya tonları barındıran bir renge sahip. Son zamanlarda çantamdan ayırmıyorum.

Sürümü kolay, pigmentli ve oldukça kalıcı.

Watsons'lara bulabileceğiniz bu rujun fiyatı 15 TL. Sıkça yapılan indirimlerle yarı fiyatına bulabilirsiniz.


Fiyat / performans açısından oldukça başarılı.





5. Sephora Cream Lip Stain # 04 Endless Purple 

Sephora Cream Lip Stain # 04 Endless Purple

Sephora'nın 'eskiyi getir yenisini götür' kampanyasından almıştım bu ürünü. Kampanyadan neler aldım görmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Likit formdaki bu ürün, dudakta hızlıca kuruyup sabitleniyor ve siz çıkarana kadar kalıcılığını koruyor. 

Rengine bayılarak almıştım. Her ne kadar rengi için mor dese de ben oldukça koyu bir leylak rengi görüyorum.

Rengini bu mevsimlere oldukça yakıştırıyorum. Gün boyu ruj tazelemek istemediğimde bu ürünü kullanıyorum. Hemen hemen her göz makyajına da yakıştırıyorum.

Aplikatörü kolay uygulama sağlıyor. Tek bir handikapı var, o da hızlı sabitleniyor olması. Hataya pek müsade etmiyor.


Fiyatı 35 TL civarında.




6. Note Rich Color Lipstick # 24 Black Violet

Note Rich Color Lipstick # 24 Black Violet

Note'un yerli gururumuz olmaya aday bir marka olduğunu ve ürünlerinin içerik yönünden temiz olmasının, tercihimi kuvvetlendirdiğini yazmıştım daha önce. Ojelerine bayılmakla birlikte diğer ürünlerini de fırsat buldukça denemeye çalışıyorum.


Koyu mor renginde ruj arayışıma Note'un bu ürünüyle son vermiştim. Bordro tonları kadar mor tonlarını da kullanmayı seviyorum bu mevsimlerde.

Seride, rich color ve long wearing olarak iki alternatif var. Long wearing yarı mat bir kıvamda iken rich color oldukça nemli ve yumuşak br yapıda. Dudakları nemli tutuyor. Tam rengini alabilmeniz için bir kaç kat uygulamanız gerekiyor ancak sonuç başarılı.


Boyner, Rossman, Cosmohome'larda bulabileceğiniz gibi online satış sitesinden de inceleyebilirsiniz.

Fiyatı 20 TL.



2 yorum:

  1. kırmızı ruj kesinlikle bir numaralı tercihim etkinlikten geliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de öyle..
    Takibe aldım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil