Translate

8 Aralık 2014 Pazartesi

Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli


Hiç aklımda yokken, %50 Watsons indiriminde dikkatimi çeken bir ürün oldu Neutrogena'nın bu yüz temizleme jeli. 
Üzerinde yazanlar ürünü almamı sağladı.
(Hassas göz çevresine uygun, hipoalerjenik, paraben içermiyor, tek adımda makyaj temizliği,...)


Açıkçası beklentim büyük değildi, hatta endişeyle kullandım bir süre. Sabuna benzettiğim yapısından pek hoşlanmadım. Ancak şimdi (tüpü yarıladım) kesinlikle almaya değer bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Maddeler halinde ürünü yorumlayacak olursam;


> Ürünün pompalı ambalajı gayet başarılı. Tek pompa ürün ile yoğun göz makyajınız dahil tüm yüzünüzü temizleyebiliyorsunuz. (Suya dayanıklı makyaj ürünleri kullanmadığımı belirtmeliyim.)

> Kararında köpürüyor ve göz yakmıyor.

> Bende herhangi bir irritasyona / tahrişe neden olmadı.

> Denediğim diğer pek çok köpük formdaki ürünlere göre, kullanım sonrası daha az kuruluk / gerginlik hissi veriyor. İyi bir nemlendirici ile cildirimi yatıştırabiliyorum. 

> Fiyat performans açısından almaya değer buluyorum. 20 TL


Ürünün açıldıktan sonra 6 ay ömrü var. Bu nedenle tarih notu almanızı öneririm.

Sevgiler..

Daha önce denediğim / kullandığım yüz temizleme ürünleriyle ilgili bir yazı yayınlamıştım. Yazıya buradan erişebilirsiniz. 
Bioderma H2O'yu su gibi tükettiğim doğrudur. Yanına iyi bir köpük temizleyici arayışım ise sona ermiş değildir. :)

2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler..
      bloguna bayıldım, takipteyim :)

      Sil