Translate

21 Eylül 2016 Çarşamba

Bitenler #7

Vee yine bir bitenler yazısı ile merhaba ..
 

Avon Naturals Healty Hydration Shampoo





Arkadaşımın tavsiyesiyle ilk kez Avon'dan bir şampuan kullandım. Avokadolu naturel bir ürün olması ve indirimli oldukça uygun fiyatı ile cazip gelmişti. 

Kokusunu ve saçımı nemlendirmesini sevdim ancak tekrar almak isteyecek kadar bayılmadığımı söylemeliyim. Yine de fiyatına göre gramajı oldukça fazla. 
5 TL civarındaydı sanırım.

Denemeye değer bir ürün.










Live Clean Apple Cider Clarifying Shampoo






Bu şampuan da %98 bitkisel içerikli olması nedeniyle ilgimi çekmişti. İçeriğinde sülfat, paraben ve petrol ürünleri bulunmuyor. Adı gibi kırmızı elma kokuyor.

Buraya kadar güzel, ancak ürünü sevemedim. Saçımda gıcır gıcır temizlik hissi bıraksa da aynı oranda nemsizleştirdi ve sertleştirdi.












Le Petit Marseiliais Vanilyalı Duş Jeli








Bu markanın (adını yazmak da söylemek kadar zor :)) her ürününe bayılıyorum. Duş jelleri, el kremleri, sıvı el sabunları ve dudak nemlendiricileri.. hepsi şahane 

İndirimlerde ya da 1 alana 1 bedava kampanyalarında almaya devam ..











Loreal Elseve Besleyici Saç Bakım Yağı






 Şimdiye kadar denediğim saç bakım yağları arasında en sevdiğim Loreal'in bu ürünü oldu. Bu kaçıncı biten şişe bilmiyorum.

Bir kaç pompa elimde sıkıp, saç uçlarıma uyguluyorum. Kuru ya da ıslak saça uygulanabiliyor ve durulanmıyor. Yağlandırmadan nemlendiriyor ve çok hoş kokuyor.

İndirimde denk geldikçe alacağım bir ürün.










Hask Coconut Nemlendirici Saç Bakım Yağı







Bir önceki Bitenler #6 yazımda aynı tüpün Macademia'lısını kullandığımdan ve sevdiğimden bahsetmiştim.

Bu ürün ayrıca hindistan cevizi kokarak gönlümü kazandı. Loreal'in saç bakım yağına iyi bir alternatif.











Avene Thermale Water






Bir Avene termal su klasiğim..

Daha önceki yazım için;
Avene Thermal Spring Water













Nip + Fab Exfoliate Glycolic Fix Daily Cleansing Pads


Son zamanlarda Nip + Fab ürünleri merakımı uyandırıyor.
Daha önce göz kremini denemiş ve oldukça beğenmiştim.
Yazısı için tık tık

Kutunun içince 60 adet glikolik asit içeren pad bulunuyor. Bu içerik, yüzünüzde peeling etkisi yaratarak cildinizin ölü deriden kurtulmasını vaadediyor. Hatta cilt lekelerini azaltabileceği söyleniyor. Sabah ve akşam temiz cilde uygulanabileceği yazıyor. Ancak ben yalnızca akşamları kullandım. İçeriği nedeniyle cilt hassasiyeti yaratabileceğinden gün içinde güneş kremi kullanmanız çok önemli !

İçeriğine rağmen ürünü hafif buldum, kesinlikle cildimi kurutmadı, herhangi bir hassasiyet yaratmadı. Test edebileceğim cilt lekelerim yok. Ancak peeling etkisini sevdim. Tekrar almayı düşünüyorum.

Fiyatı yaklaşık 50 TL olmalı. Büyük Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.





Avene Hydrating Serum





Geçtiğimiz bahar ayında cildim o kadar kurumuştu ki nemlendirici bir serum arayışına girmiş ve macera aramadan ürünlerinden emin olduğum Avene'in bu ürününü almıştım.

Ürünün ne pozitif ne de negatif bir etkisini gördüm. O dönem için cildime çok hafif geldi sanıyorum, nemlendirmesi yetersiz kaldı. Ancak cildimin normale döndüğü şu sıralar kullansam belki de memnun kalabileceğimi düşündüğüm bir ürün. Denemeye değer diyebilirim.










The Body Shop Polynesian Island Tiare Body Mist





Polynesian Island Tiare:
Bu koku bu yazımın kokusu oldu!

Body misti yetmedi parfümünü (edt) aldım ancak malesef o da bunun gibi kalıcı değil :/ Olumsuz tek tarafı bu, o nedenle üzülerek bir daha almayacağım.













Zara Woman Pear & White Flowers EDT




Zara'nın bazı parfümlerini çok beğeniyorum, indirimlerle çok da uyguna alınabiliyor. Üstelik bazen meşhur ve pahalı markalara muadil olabilecek parfümler çıkarıyor. Ancak malesef kalıcı olmuyorlar.

Bu kokuyu bahar ve yaz aylarına çok yakıştırmış ve geçtiğimiz bahar bitirmiştim. Düşünün o kadar kalıcı değil ki 2 ayda 100 ml bitiriverdim.

Ama acımıyorum, fiyatı 20 TL idi.











Superdrug Body Spray Mandarin & Plum






Ucuz olsa da para ziyanı bir ürün. Yarısı hava çıktı.

Deodorant arıyorsanız Nivea ve 8x4 ürünlerine bakın derim.














Loreal Lumi Magique Highlighting Pen






Olsa da olur olmasa da olur bir ürün benim için.

Yaz aylarında göz altı kapatıcısı olarak hafif ürün tercih ettiğimde bu ürünü kullandım.










 


Rival de Loop Quick Dry Spray






Yasemin ve gül kokulu oje kurutucu sprey yapmışlar, olmuş.

Şeffaf oje formundaki kurutucular kadar hızlı olmasa da bu ürünü kokusu hatırına bile olsa sevdim. Ancak tekrar almam.













Bir kozmetik çöpüne daha veda :)
Herkese iyi geceler ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder