Translate

3 Ağustos 2016 Çarşamba

Bitenler #6


Uzunca bir aradan sonra Merhaba'lar..

Artık bloğumda daha çok bitirdiğim ürünlerle ilgili yazılar yazmayı planlıyorum.
Böylece daha gerçekçi fikirlerimi paylaşmış olacağım.
Bunun için video çekmeye bile başlayabilirim :)


Wellness & Beauty Peeling





Wellness & Beauty, Rossman'da satılan bir marka. Alkol, silikon, paraben ve mineral yağlar içermeyen vegan ürünleri bulunuyor.

Shea ve badem yağları içeren serisinin vücut peelingini denemek istedim. Deniz tuzu içeren ürün, oldukça sert partüküllere sahip. Cildi tahriş etmemek için dikkatli kullanmak gerekiyor. Müthiş kokuyor, cildi nemlendiriyor. 

Ancak ben parçacıklarını çok sert buldum ve ürün bitmeye yakın iyice sertleşti. Tekrar alacağımı sanmıyorum. 








Le Petit Marseiliais Duş Jeli







Herkes gibi ben de Le Petit Marseiliais ürünlerine bayılıyorum ve bittikçe alıyorum.

Shea yağı içeren duş jeliyle birlikte Beyaz Şeftalili olanı favorim. Muhteşem kokuyor, güzel köpürüyor, nemlendiriyor ve temizlik hissini veriyor.











Yves Rocher Detangling Shampoo




Bir önceki Bitenler #5 yazımda hiç sevmediğimi yazdığım Yves Rocher Brillance Shine şampuanının aksine bu şampuanı oldukça beğendim. 
Yves Rocher'dan yaptığım bir alışveriş sırasında hediye olarak verilmişti.

Şampuan 3'ü 1 arada etki vaad ediyor: 
Parlaklık, kolay tarama & yumuşaklık, parlama
Nemlendirmesinden,temizliğinden, ve saçımda bıraktığı etkiden memnun kaldım. 
Bitkisel içerikli bu ürün, tüm saç tiplerine uygun. 

İndirim zamanlarında tekrar alabileceğim bir şampuan oldu.   
Benim gibi hanımeli sevenler, kokusunu da sevecektir.








8 x 4 Key To Love Deodorant






8 x 4 deodorantlarının farklı kokularını daha önce kullanmış ve bloğumda yazmıştım. Hemen hemen her kokusunu beğeniyorum.

Key To Love ise, mandalina, şeftali & vanilya içeren olgun ve nostaljik bir koku. 

Tekrar alacağımı sanmıyorum. 











Neutrogena Deep Clean Makyaj Temizleme Mendili



Neutrogena'nın yüz temizleme ürünlerini genellikle oldukça beğeniyorum. 

Yüz temizleme mendillerine karşı olumsuz fikrime rağmen bu ürünü sevdim. Sanıyorum bu 2. biten paketim oldu. Yüzümde gerginlik ve hassasiyet yaratmıyor. Elbette kullandıktan sonra yüzümü tekrar yıkıyorum ve göz çevresinde kullanmamayı tercih ediyorum.

Genelde ağır makyaj yaptığım nadir zamanlarda ve seyahatlerde kullanıyorum. 

Bittikçe alırım.







Nivea T-Bölgesi Temizleyici Bantlar









Uzun süredir aralıklarla kullandığım ve kullanmaya devam edeceğim bir ürün.













Nip + Fab Dark Circle Fix Göz Kremi




Daha önce yazısını yazmıştım: tık tık


Watsons'larda satılan bu markanın başka ürünlerini de denemeye devam ediyorum. Genel görüşüm olumlu yönde. 

İndirimde denk geldikçe bu ürünü almaya devam edeceğim. 












Rival de Loop Revital Göz Maskesi


Rival de Loop, Rossman'larda satılan bir Alman markası. Renkli kozmetik ve cilt bakım ürünleri bulunuyor. Vegan ürün tercih edenlerin uygun fiyatlı bu markanın ürünlerini denemesini öneririm.

Yüz maskeleri genelde bende yanma ve rahatsızlık hissi uyandırırken bu üründe bu sıkıntıyı yaşamadım. Uzun vadeli etkisini görecek kadar sık kullanmadım ancak anlık etkisini sevmiştim. Göz çevremde rahatlama ve ferahlık hissi verdi. 

Tatlı badem ve aloe vera içeriyor.
Tekrar alabileceğim bir ürün oldu.





Sephora Rose Göz Maskesi






Rival de Loop'a göre pahalı ancak daha başarılı bulduğum bir göz maskesi.

Yine de fiyatı nedeniyle almaya devam edeceğimi sanmıyorum.

Fiyatı 15 TL civarında sanıyorum.










Missha Real Essential Yüz Maskesi





Missha alışverişim sırasında hediye olarak gönderilen bu maskeye bayıldım. Etkisini anında gözlemlediğiniz ürünlerden. 

İçeriğinde bakır ve yoğun konsantre esanslar içeriyormuş. Cildi anında canlandırıyor ve pürüzsüzleştiriyor.

Fiyatı 10 TL olmalı.

Online alışveriş için tık tık










N.Y Beauty Aseton
Ne kokusunu, ne performansını ne de bıraktığı yağlı hissi hiç mi hiç sevemedim.  

Avene Hydrance Legere Yüz Kremi
 Avene ürünlerini oldukça severim. Özellikle kış aylarında nemlendiricilerini severek kullanıyorum. Alışveriş sırasında bu küçük boy yüz kremi hediye verilmişti. Seyahatlerde iyi iş gördü. 
Legere serisi normal ve karma ciltlere uygun olduğu için kış aylarında benim için yeterli bir ürün olmasa da sevdim.

Hask Macademia İçeren Nemlendirici Kuru Saç Yağı
Bu marka raflarda yeni yerini aldı sanıyorum. Coconut'lı olanla birlike bu küçük tüpleri denemek için almıştım. Her ikisinde de çok memnun kaldım. Kokuları bir harika. Saçımı ağırlaştırmadan, yağlandırmadan nemlendiriyorlar ve yumuşatıyorlar. Büyük boylarına da bakabilirim.

Loreal Telescopic Extra Black Mascara
Severek kullandığım bir maskara oldu. Hiç bitmeyecek sandım. Loreal maskaraları oldukça bereketli ve başarılı. İnce plastik fırçasıyla tüm kirpikleri kavrıyor ve tarıyor. Ayrık ve uzun kirpik sevenlere tavsiye ederim. 
Tekrar alabileceğim maskaralardan biri oldu.
-----------------------

Herkese keyifli akşamlar ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder