Translate

7 Kasım 2015 Cumartesi

Note Cosmetics Terracotta Blusher 03 Oriental Pink


Merhabalar,

Bir süre önce Note Cosmetics'ten, siyah göz kalemi, fondoten, ruj ve allık içeren bir paket almıştım. O paket içinden tek beğendiğim ürün olan, Terracota Blusher 03 Oriental Pink'i paylaşmak istedim bugün sizlerle.


Note'un tüm ambalajları gibi, bu ürünün de kabını çok beğendim. Aynalı olması da büyük bir artı.


Her ne kadar isminde pembe olsa da, 03 Oriental Pink rengi, bakır ve pembe altın yansmaları olan, ışıltılı, şeftalimsi bir renk. Özellikle cildinize uyguladığınızda bu şeftaliği daha net görüyorsunuz. Far olarak da kullanabileceğimi düşünüyorum.


Ürün oldukça pigmentli. (Ben hafif uyguladım.) Uygulaması ve dağıtılması kolay. Kalıcığı da hiç fena değil.
Pek çok ten rengine yakışacağını düşünüyorum.

Note'u, temiz içerik yönünden de oldukça başarılı buluyor ve tercih ediyorum. Bu ürün de içerdiği macademia yağı ile, cilde nem sağlamayı vaadediyor. 

Yağlı ve gözenekli ciltlere ufak bir uyarım olacak. Bu ürünü denemeden almasınlar. Çünkü yapısı ve ışıltısı nedeniyle, gözenekleri daha belirgin hale getirebilir.

Ürün sanıyorum 40 TL. Ancak sık sık yapılan % 50 indirimle yarı fiyatına alabilirsiniz. Büyük gramajı ve içeriği yönünden indirimli fiyatını eder buluyorum.

Terracota allık serisinde 4 renk bulunuyor. Sitesinden incelemek için tık tık

Herkese keyifli haftasonları diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder