Translate

26 Ekim 2015 Pazartesi

Yves Rocher | Monoi de Tahiti

O nasıl güzel bir koku öyle..


Aslında bu bakım yağının, bronzluğu korumak için cilde, nem ve parlaklık kazandırmak için de saça uygulanması öneriliyor. 

Ürünle, bronzluğumu kaybettikten çok sonra tanıştım. Bu açıdan henüz deneyimleyemedim. 

Ben ürünü, duş sonrası vücudumu nemlendirmek için kullanıyorum. Nemlendirme açısından oldukça başarılı buluyorum. Kuru yağ formunda olduğu için, cilt tarafından hızlıca emiliyor ve kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor.
Uygulamadan sonra uzun süre nemlendirme özelliğini koruyor.

Kokusu ise şahane '!'
Monoi de Tahiti, Tahiti'de üretilen çok özel bir yağmış. Özetle, gardenya gibi beyaz çiçeklerin, hindistan cevizinde dinlendirilmesiyle elde ediliyormuş. (Hindiztan cevizi & beyaz çiçekler, gönlümü kazanmak için yeterdi zaten.) Bu nedenle, egzotik çiçek kokuları barındırıyor desem doğru olur sanırım.
Hatta bence ilk fırsatta kokusuna bakmak için mağazasına uğrayın. 

Kokusu oldukça kalıcı. Uygulama sonrası, 2 güne kadar, tenime yerleşmiş oluyor. Hatta kıyafetlerime ve odama dahi sinmiş oluyor. 

Ürünü bir kez de saçımda denedim. Belki ıslak saça ve yoğun uygulama yaptığımdan bilemiyorum, bıraktığı sonucu hiç sevmedim. Diplerine sürmemiş olmama rağmen, ertesi gün saçımı ağırlaştırdı ve yağlandırdı.
Tekrar saçımda denemeyi göze alamıyorum.

Cam şişesini de sevdim. Ancak geniş bir ağzı var. İlk seferde çok ürün almamak için biraz dikkat istiyor.

% 97 oranında doğal içeriğe sahip, paraben ve mineral yağ içermeyen bu ürünü bittikçe, ve özellikle % 50 indirimine denk geldikçe, alacağımı düşünüyorum.  
Body mistini de yapsalar keşke..

İndirimli fiyatı 18 TL.
Ürünü, markanın online sayfasından incelemek için tık tık

Herkese keyifli haftalar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder