Translate

18 Kasım 2015 Çarşamba

Flormar Dudak Kalemleri / Waterproof Lipliners (233, 217, 231, 224)


Flormar'ın bu dudak kalemlerini oldukça beğeniyorum. 
Çerçeve olarak kullanmakla birlikte, çoğu zaman dudağımın tamamına uygulayarak, ruj misali kullanıyorum.

Yapıları ne sert, ne de çok yumuşak. Ben kararında buluyorum. Uygulamadan önce dudaklarımı hafifçe nemlendiriyorum, ardından kolayca uygulayabiliyorum. Renklerini çok net veriyorlar.

Suya dayanıklı olma özellikleri sayesinde uzun süre kalıcılar. Kalemin üzerine rujunuzu uygulayarak kalıcılığını arttırabilirsiniz. 


Elimdeki renkleri sırasıyla; 233, 217, 231 ve 224. 

Favorilerim; 233 ve 231

233; Kırmızının en sevdiğim mavi alttonuna sahip. MAC Ruby Woo ruj ile kullanmak için almıştım. Kadifemsi duruşunu oldukça beğeniyorum. Tek başına da yeterince güzel.

217; Hafif fuşyalık içeren bordo renginde. Rimmel London'un Kate serisinin en sevdiğim ruju olan 30 numarasıyla oldukça uyumlular.

231; Soğuk alttonlu koyu bir leylak rengi. Şahane !

224; Koyu mor renginde. Sezonun meşhur rengi. Bu tonda ruj arayanlar mutlaka denemeli.

Kalemlerin fiyatı 5 TL. Nude sevenler için de güzel renk seçenekleri bulunuyor.
Uygun fiyatlı, harika iş çıkaran ürünler. 

Keyifli akşamlar..

2 yorum:

  1. Kate 30 numaraya uygun bir kalem arıyordum. Bu yazı oldukça faydalı oldu benim için. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olmasına çok sevindim :) Yorum için çok teşekkürler

      Sil