Translate

14 Temmuz 2015 Salı

Bitenler #2

Merhabalar..

Bir kaç ay önce taşınırken blogta yazmak için biriktirdiğim biten ürünleri atıvermiştim. Hevesle tekrar biriktirdim. 

Ürünleri gruplayarak ilerlemek sanıyorum yerinde olacak..


BIODERMA Sensibio H2O Yüz Temizleme Suyu
 En sevdiğim! Hakkında daha önce de yazdım.
Bitmeden stoklamaya devam..

THE BODY SHOP Camomile Silky Cleansing Oil (Yüz Temizleme Yağı)
Bitirmekte çok zorlandım. Yabancı blogger/vlogger lar pek bir övmüştü ancak hiç sevmedim.
İyi temizlemiyor ve verdiği yağlı histen hiç mi hiç hazetmedim.

CLARINS Gentle Foaming Cleanser (Kuru Ciltler İçin)
Estee Lauder'ın, artık üretilmeyen, nemlendirici köpük yüz temizleyicisinden sonra, aynı formda en sevdiğim ürün bu oldu. Shea yağı içermesi kuru cildime iyi geldi ve temizleme performansını oldukça başarılı buldum. 
Kuru ciltler için küçük boylar halinde oluşturulan kitin içinde bulunuyordu. 
Setin tamamı hakkındaki yazımı okumak isterseniz > tık tık

AVENE Thermal Spring Water (Termal Su)
Bitmeden stokladığım bir diğer ürün..
Büyük boyunu buzdolabımda, küçük boyunu ise çantamda taşıyorum.
Hatta yazısı için > tık tık

SEPHORA Waterproof Eye Makeup Remover (Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici)
Yine bir kitin içinden çıkan ve bitsin diye gözünün içine baktığım deneme boy ürün. 
Bitti ama fikrim değişmedi. Sevmedim. 
Yazısı için > tık tık

THE BODY SHOP Aloe Soothing Day Cream (Nemlendirici Gündüz Kremi)
TBS'ın 15 ml.lik bu kremini 3 al 2 öde kampanyasında almıştım.
Hassas ciltlere uygun olan ürünün nemlendirmesini sevdim. Paraben ve parfüm içermiyor.
Denemesi için anneme de almıştım. O da beğenerek kullanıyor. Tekrar alabileceğim bir ürün.



BIODERMA Autoderm Yüz ve Vücut Kremi
Yüz ve vücut için olduğu söylenen ürünlere güvenip yüzüme kullanamıyorum. Yalnızca vücut nemlendiricisi olarak kullandığım bu ürünü malsesef bitiremedim, raf ömrü sonlandı.
 Kış aylarında cildim oldukça kuruyup pul pul döküldüğü için tavsiye üzerine bu ürünü almıştım ve gayet memnun kalmıştım.
Tekrar almaya kalksam, sanıyorum büyük boy almam.

THE BODY SHOP Coconut Body Butter (Hindistancevizi Özlü Vücut Kremi)
Mangolu olanla birlikte en sevdiğim body butter. Kokularına bayılıyorum. Oldukça iyi nemlendiriyorlar. Bittikçe alıyorum. Özellikle 3 al 2 öde kampanyası olduğunda 50 ml boylarını tercih ediyorum. Seyahat için çok iyi oluyor

BAK El ve Vücut Peelingi
Daha önce hiç duymadığım bu markayı, bir kozmetik mağazasında görüp içeriğini beğenip almıştım.
Kayısı yağı içermesinin yanında, badem ve jojoba yağları ile E vitamini içeriyor. Paraben içermiyor. 
Minik sayılmayacak tanecikleri ile peeling işlevini iyi yerine getiriyor. Bu tür ürünlerde sert ve yoğun tanecik sevenlerin, ürünü beğeneceğini düşünüyorum. Bana biraz fazla geldi. Yağı azaldığında bebek yağı ilave ederek kullanmaya devam ettim. Tekrar almayacağım bir ürün. 



 URBAN CARE NATURAL'S Saç Bakım Şampuanı
Daha önce denemek için küçük boyunu kullanmış, beğenmiş ve büyük boyunu almıştım. Hatta birden fazla tüpünü bitirdim sanıyorum. Saçıma hacim kazandırıyor. İçeriği temiz ve fiyatı uygun.
Belki tek kusuru yeterli nemi sağlayamamasıdır. O nedenle şu sıralar farklı şampuanlar deniyorum.

L'OREAL ELSEVE Dökülme Karşıtı Saç Bakım Kremi
Küçük sevimli 2'li paketlerini görüp almıştım bu serinin şampuan ve kremini. Şampuan kabını seyahatte kullanıp atmıştım. İkisini birlikte değerlendirecek olursam, kremi ile birlikte, tatil sırasında kuruyan saçlarımı iyi nemlendirmişti.
Dökülme hakkında yorum yapabilecek kadar uzun süreli kullanmadım.
Seyahat için küçük boylarını belki tekrar alırım. Yoksa sırada denencek çok şampuan var :)
   
BATISTE Dry Shampoo -Original- (Kuru Şampuan)
Eğer en iyi kuru şampuan bu ise, anladım ki kuru şampuanlar bana göre değil. 
Orjinal olanın küçük boyunu denedim. Bir kaç çeşidi daha bulunuyor.
Daha önce Elidor kullanmış ve nefret etmiştim. Tabiki bu ürün ondan çok daha iyi. Ancak kirli saçımı daha iyi hale getirdiğini söyleyemeyeceğim. Bilakis saçımı ağırlaştırıp bir an önce yıkama hissi uyandırıyor. 
Daha iyi örneklerini biliyorsanız, önerirseniz sevinirim. 



8x4 Pudrasız Deodorant / Heavenly & Inspire
Bu deodorantlardan kaç tane bitirdim bilmiyorum. 1 alana 1 bedava kampanyaları denk geldikçe alıyorum.
Şu an favorim ise, instagramda da yayınladığım Pure olan.
Kesinlikle kıyafetinize bulaşmıyor ve gün içinde kokusu sizi rahatsız etmiyor.
Yukardakilerden hangisi derseniz, Inspire derim.  

Keyifli akşamlar.. 

2 yorum:

  1. 8X4 deodorantlarının yeni serileri gerçekten harika :) indirim öncesi güzel bir temzlik olmuş :)

    YanıtlaSil