Translate

23 Haziran 2015 Salı

L'Oreal Paris Color Riche Mono Eyeshadows


Bugün menüde Loreal'in tekli farları var..

Bu farları uzun süredir severek kullanıyorum. Hatta Loreal'in en iyi farları olduğunu düşünüyorum. 
 Ortak özelliklerini sıralayıp, bendeki renklerini paylaşacağım bugün sizlerle..

> Ne toz ne de kremsi yapıdalar. İkisinin arasında ve neredeyse yağ gibi yumuşak bir dokuları var.
 
> Oldukça pigmentliler. Ben genellikle parmaklarımla uyguluyorum ve tek bir dokunuşta elime gelen ürün gözkapağım için yeterli oluyor. Kolayca uygulanıyor ve dağıtılabiliyorlar.

> Tam kararında bulduğum hafif bir ışıltı içeriyorlar. Bu ışıltılar gün içinde yüzünüze kesinlikle dağılmıyor.

> Far bazı kullanan biri değilim. Buna rağmen kalıcılıklarından memnunun.


200 Nude
Göz makyajında naturel renk sevenler bu farı denemeli derim. Görselde pembemsi görünse de, içinde şampanyalık barındıran açık bronz renginde. Aralarında elimin en çok gittiği far bu.

Yazının sonundaki swatch görselinde renklerini daha net görebilirsiniz.

305 Smoky
Haki diyebileceğim koyu yeşil tonlarındaki bu farı geçtiğimiz kış sıkça kullandım. 
Bence yeşilin en güzel tonlarından birine sahip.

405 Pop

Gece mavisi / parlament mavisi diyebileceğim bir renk. Özellikle yoğun gece makyajlarına yakıştırıyorum. 
Pop'un pigmenti diğerlerine göre biraz daha az.


İndirimlerde denk geldikçe seriyi tamamlamak isterim. Ancak her Loreal standında rastlayamıyorum. 

Fiyatını tam hatırlayamasam da, 30 TL civarında olduğunu sanıyorum.

Keyifli akşamlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder