Translate

27 Mayıs 2015 Çarşamba

MISSHA Signature Real Complete BB Cream

Bugünün yazısı, bir süre önce instagramdan sözünü verdiğim, Mishha 'nın Signature BB kremi üzerine olacak..

Missha, BB kremleri piyasaya sürerek bu akımı başlatan Kore'li bir marka. Ne iyi etmişler de, renkli kozmetik ürünlerini cilt bakımı fikriyle birleştirmişler. 


Mishha'nın, artık pek çok markada bulabileceğimiz gibi, farkı cilt tiplerine göre ürettiği BB krem serisi bulunuyor. Ben cildime uygun olarak, kuru ve hassas ciltlere tavsiye edilen Signature serisindeki BB kremi seçtim. Seçmemdeki diğer bir neden de paraben içermemesiydi. En çok bilinen BB kremi Perfect Cover'da malesef paraben bulunuyor.


20 ve 45 gram olarak 2 seçenek bulunuyor.  Deneme amaçlı 20 g.lık tüpünü aldım. 
45 g.lık tüp pompalı ve daha havalı duruyor. :)

Açıktan koyuya seyreden 4 renk seçeneği bulunuyor: 13, 21, 24 & 27

Ürünü, elime geçer geçmez sevdim. Ambalajını oldukça şık ve kullanışlı buldum. İlk uygulama, duruş ve kapatıcılık yönünden başarılı buldum. Ancak ürünü bir süre kullandıktan sonra tanımaya başladım. 

Gelelim izlenimlerime;

> Kuru ciltlere uygun olarak tasarlanmış bir ürün olsa da, kesinlikle tek başına yetersiz kalıyor. Altına iyi bir nemlendirici kullanmak gerekiyor. Pek çok BB krem için bu söylenebilir aslında.
Nemlendiriciyle uygulamama rağmen kış aylarında, nemi koruyamadığını ve cildimin bazı bölümlerinde pürüzsüzlüğünü yitirdiğini hatta yer yer cildimle bütünleşemediğini görüyorum. Ancak ben bu sorunu pek çok üründe yaşayabiliyorum.

> Kuru ciltleri bir nebze rahatlatan bahar & yaz aylarında, ürünle daha iyi anlaştığımızı düşünürken renk uyumsuzluğu yaşamaya başladım. 21 numaralı rengini kullanıyorum. Hafif bronzlaştığım için rengi açık gelmeye başladı. Hafif küllü ve oldukça açık tondan başlayan bir renk skalası var. Bu nedenle renk seçerken, size uyabileceğini tahmin ettiğinizden bir ton koyuya yönelmenizi tavsiye ederim.
 
> Benim BB kremden beklentim hafif olması, varlığını hissetmeden sağlıklı ve doğal bir görünüm vermesi. Ürünü bu açıdan değerlendirdiğimde, bir BB kreme göre oldukça örtücü / kapatıcı buldum. Yoğun denilebilecek bir kıvamı var ve ayarı biraz kaçırırsanız yüzünüzde varlığını hissediyorusunuz.
Parmaklarım yerine, ürünü hafifletmek için süngerle uygulamayı tercih ediyorum.


> Uygulama sonrası kaybolan hoş bir kokusu var. 

> Ürün cildimi rahatsız etmedi, herhangi bir irritasyona neden olmadı.  

> 25 spf / güneş koruması içermesi bir artı.

20 gram fiyatı 36 TL. Ben %30 indirimini değerlendirmiştim.
 Ürünün site tanıtımı ve içeriği için tık tık

Mishha'nın ürünlerini online satış sitesinden inceleyebilirsiniz. Seçebileceğiniz ufak tester ürünlerle hızlı bir şekilde kargonuzu size ulaştırıyorlar.

Keyifli akşamlar..

8 yorum:

  1. Missha ürünlerini hiç denemedim merak ediyorum. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkürler :)
      Missha, genel olarak ürünlerini tavsiye edebileceğim bir marka.

      Sil
  2. Spf olması çok hoş her üründe bulunmuyor malesef :( Ama cilt tipi olarak bu da bana uymayacak sanırım T bölgesinde muhtemelen parlama yapacaktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal ve yağlıya dönük ciltler için olduğu söylenen M Vita Matte BB kremini deneyebilirsiniz. Benim de bir sonraki tercihim M Vita nemlendirici BB kremden yana olacak. :)

      Sil
  3. Paylaşım için çok teşekkürler adaşım:)

    YanıtlaSil
  4. Benim bb cream'im bitmek üzere şimdi ne alsam diye düşünüyordum.Youtuber'lardan biri Missha'yı önermişti onu mu alsam ya da hemen gidip mağazalardan alabileceğim Maybelline mi alsam kararsız kalmıştım şimdi hızlı bir süre içerisinde geldiğini söylediğinizi görünce sipariş etmeye karar verdim :)

    Bu arada blog keşif etkinliğinden geldim sizi de bloguma beklerim :) http://kendihikayesininbasrolu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En geç 2 gün içersinde kargonuzu ulaştırıyorlar.
      Bloğunuzu takibe aldım. Teşekkürler :)

      Sil