Translate

21 Nisan 2015 Salı

MISSHA Super Aqua Ultra Water-Full Eye Treatment

Missha, uzun süredir ürünlerini denemek istediğim, özellikle BB kremleriyle adını duyurmuş Kore'li bir marka. 

Bir süre önce online satış sitelerinde yaptıkları %30 indirimi değerlendirip, merak ettiğim bir kaç ürününü aldım. Bunlardan biri olan, Super Aqua serisinin göz kremi bugün bloğumda..


Ürün, göz çevresini nemlendirmeyi, koyu halkaları iyileştirmeyi ve aydınlatmayı, kırışıklık bakımı sağlamayı vaadediyor. 
Her ne kadar herhangi bir ürünün koyu halkaları iyileştirdiğini düşünmesem de, göz kremim bitmişken, bu ürünü denemek istedim.


Hafif jelimsi bir yapıya ve yarı saydam renge sahip ürünü, daha önce kullandığım yoğun nem veren kremlerle kıyasladığımda, hafif buldum. Sabah ve akşam olmak üzere, ürünü bol miktarda kullanmayı tercih ediyorum. Ancak bu şekilde istediğim nemi elde edebiliyorum. Benim kadar kuru cilde sahip olmayanların nem ihtiyacını giderebileceğini düşünüyorum. 


Yaklaşık 3 aydır düzenli kullanıyorum, tüpü nerdeyse yarıladım. Koyu halkalarımda herhangi bir iyileşme henüz görmedim. Şimdilik önceliğim olmasa da, kırışıklık bakımı sağladığını gözlemlemedim.


Diğer yandan, tüp şeklindeki ambalajını çok sevdim. Kullanım kolaylığı sağlıyor ve hijyenik. 
Hassas pompa ayarıyla, istediğiniz kadar ürünü alabiliyorsunuz, ziyan etmiyorsunuz.

Alıştığımız 15 ml.lik göz kremi ambalajlarından farklı olarak, ürün 30 ml.lik tüpte geliyor. 
Özellikle fiyatıyla kıyaslayınca bu durumdan memnun kaldığımı hatırlıyorum.
(Fiyatını unuttum :/)




Missha ürünlerinin doğal içeriklerden oluştuğunu ve markanın hayvan deneylerine karşı olduğunu söylemeliyim.

Kremi tekrar alırmıyım? Bilemiyorum. Ancak Missha'nın ürünlerini genel olarak beğeniyorum ve ürünlerini denemeye devam edeceğim.

Ürünü ve Missha'nın online satış sitesini incelemek isterseniz: tık tık


 Ankara'dan sonra umarım yakın zamanda İstanbul'da da mağazalarını açarlar.




Herkese keyifli akşamlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder