Translate

21 Mart 2015 Cumartesi

Flormar CC Correct & Conceal Ojeler / Pure Beige & Tan Beige

Oje bağımlısı ve CC krem sevdalısı biri olarak, bu ojeleri denemesem olmazdı. Nude oje trendi yükselirken, Flormar'ın böyle bir fikirle CC oje serisi piyasa sürmesi gayet akıllıca ve başarılı olmuş.
 
Öncelikle firmanın ürün lansmanına bakalım:

"CC Correct & Conceal Nail Enamel, tırnak üzerindeki sararma, leke, renk eşitsizliği gibi sorunları kalın bir film tabakası ile örterek tırnağın kusursuz görünmesine yardımcı olur. 5 farklı renk alternatifi sunan bu ürün, tırnağa doğal renk kazandırarak, tırnak yüzeyinin pürüzsüzleşmesini sağlar. İçerdiği Nar ve Mor Menekşe Tohumu yağları ve keratin karışımı ile tırnakların onarılmasını ve yenilenmesini destekler. Formülünde yer alan güçlü sertleştirici özelliği ile bilinen aktif maddeler tırnağın yapısını güçlendirir, kırılmaları, soyulmaları ve çatlamaları engeller. UV filteleri güneşin zararlı etkilerinden korur."  
 
 
Seride, bir nail primer (saydama yakın tırnak bazı) haricinde, açıktan koyu ten rengine ilerleyen 5 renk bulunuyor. 
Benim tercihlerim; Pure Beige ve Tan Beige oldu. 

Pek çok yönden bu seriye bayıldığımı söyleyebilirim. Öncelikle örtücülüğü harika. Vaadettiği gibi, tek bir katta rengini opak bir şekilde veriyor. Pürüzsüz bir şekilde sürülüyor, fırça izi bırakmaksızın çabucak kuruyor. Kalıcılık yönünden de hiç fena değil. Baz ve top coat uygulamadan bir kaç gün kullanabiliyorum. 

Tırnağımda renklerle oynamayı sevdiğimden, iyileştirici etkisi hakkında yorum yapabilecek kadar düzenli kullanamıyorum :) Ancak sertleştirici bir etki yarattığını ve tırnağı kırılmaktan koruduğunu söyleyebilirim.

Flormar CC Correct & Conceal Nail Enamel 006 Tan Beige

Klasik Flormar oje şişesi ve fırçasına sahip. Ancak kokusu alışılmışın dışında. Sanırım ürün içeriğindeki yağlar bu kokunun nedeni. Sürdüğünüz gün hafifleyerek de olsa bu koku tırnağınızda kalıyor. Ancak ertesi gün kaybolmuş oluyor.


Her iki rengi de severek kullanıyorum. Tan Beige ten rengime göre koyu kalsa da tonunu beğeniyorum. 
Primerını da almayı düşünüyorum.

Nude oje severlerin bu seriyi en az benim kadar seveceğini düşünüyorum. 

Ürünü, Flormar'ın buradaki linkinden de inceleyebilirsiniz. Fiyatı 4,25 TL.

Mutlu haftasonları..

Geçirdiğim sıkıntılı dönem nedeniyle bir süredir düzenli yazamıyorum. Anlayışınız için teşekkürler.

3 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Takibe aldım :) bol yazmalı günler..

    YanıtlaSil