Translate

23 Şubat 2015 Pazartesi

Bitenler #1


'Bitirdiklerim' yazı serisinin ilkiyle karşınızdayım. 
Bu tür yazıları severek okuyorum. Ürünleri bu denli uzun süre kullandıktan sonra daha gerçekçi fikirler edinmiş oluyoruz.

Gelelim biriken çöplerime :)

Down Under Natural's Argan Oil Saç Bakım Kremi
 Saç kremleriyle aram iyi değil aslında ancak argan yağlı olduğu için şampuan ve kremini merak ederek almıştım. Saçımda bir değişiklik yaratmadı. Genel kanım, kremlerin saçımı ağırlaştırdığı yönünde. Tekrar alacağım bir ürün değil.

John Frieda Luxurious Volume Shampoo / Hacim Veren Şampuan
Favori Şampuanlarım yazımda da belirttiğim gibi severek kullandığım bir ürün. Ancak son zamanlarda saçımı biraz yağlandırdığını düşünerek başka bir ürün denemek istedim. 
Birazdan ona da sıra gelecek :)

Yves Rocher Nature Coconut Shower Gel / Hindistan Cevizli Duş Jeli
Bu duş jelini bayılarak kullandım. 6 ay raf ömrü olması organik bileşenler içerdiğinin bir göstergesi. Enfes kokuyor. Benim gibi hindistan cevizi seviyorsanız mutlaka deneyin. İndirimde tekrar alacağım bir ürün. 

Elseve Extraordinary Oil / Saç Bakım Yağı 
Kullandığım süre boyunca sevdiğim bir ürün oldu. Hoş bir kokusu var. Duş sonrası ıslak saç uçlarıma uyguladım. Saçımı yağlandırmadı, yumuşaklık sağladı. Tekrar alabileceğim bir ürün. 

Urban Care Natural's Biotin & Keratin Saç Bakım Şampuanı
Down Under Natural'sın yeni adı, Urban Care Natural's. Ambalaj ve ismi biraz değiştirilse de, ürün bitkisel içeriğini koruyor.
Deneme amaçlı 50 ml. boyunu almıştım. Oldukça memnun kalınca tam boyunu aldım ve kullanmaya devam ediyorum. John Frieda'da son zamanlarda yaşadığım 2. gün ağırlaşma hissini bu şampuanda yaşamadım. Verdiği hacimden memnunum. Kokusu da oldukça güzel.   

Bioderma Sensibio H20 Yüz Temizleme Suyu
İlk ve son kez bitenler yazıma dahil edeceğim bu ürünü, zira her bitenler yazısında görebilirsiniz :)
Kullandığım Yüz Temizleme Ürünleri yazımda belirttiğim gibi, bitmeden yedekliyorum kendisini. 
Kesinlikle hayatımı kolaylaştıran bir ürün.

Clarins Tonik (Normal ve Kuru Cilt) & Göz Makyaj Temizleme Suyu
Burada bulabileceğiniz yazımdaki yorumlarıma ek olarak belirtmek isterim ki, makyaj temizleme suyundan uzak durun. İşlevsiz olmasının yanı sıra kirpiklerimin dökülmesine neden oldu.

La Roche Posay Hydreane Riche Yüz Kremi
Ürün hakkında daha önce yayınladığım detaylı inceleme yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Sevdiğm bir ürün.

Avene Tolerance Extreme Cream / Hassas ve Kuru Ciltler için Yüz Kremi
Bu kış bayılarak kullandığım ve bitmesine üzüldüğüm bir krem oldu. Fotoğrafta göreceğiniz üzere, son zerresine kadar kullanmaya çalıştım. :) İncemele yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Kiehl's Creamy Eye Treatment / Avocadolu Göz Kremi
  Sonrasında başka kremler denemiş olsam da, bu kremin verdiği nem ve rahatlamayı veren başka bir göz kremine henüz rastlamadım. En kısa zamanda tekrar alınacaklar listesinde. İnceleme yazısına buradan erşebilirsiniz.

The Body Shop Vitamin E Gece Kremi
Nemlendirmesi iyi olsa da, daha etkili ve içerik yönünden temiz ürünler tercih ettiğim için tekrar almayacağım bir ürün. İnceleme yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Estee Lauder Revitalizing Supreme CC Cream / Yaşlanma Karşıtı CC Krem
E.L. bayıldığım bir kozmetik markası. Bu mini boy ürünü hediye olarak gönderilmişti. Ürün, grimsi beyaz - şeffaf arası bir renk. Yüzünüze uyguladığınızda cilt rengiyle bütünleşiyor. Anında renk dengeleyici bir etki sağlıyor ve cildi nemlendiriyor. 
CC krem arayışınız varsa mutlaka deneyin. 

Rimmel London Base & Top Coat ve Whitener
Bu markanın tırnak ürünlerini oldukça başarılı buluyorum. Her iki ürünü de özellikle baz olarak severek kullandım. Whitener'a ne yazıkki Watsons'larda artık rastlayamıyorum. Tırnaktaki doğal saydam beyaz duruşunu çok beğeniyordum.


Güzel bir hafta olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder