Translate

31 Ocak 2015 Cumartesi

Vichy Thermal Spa Water / Termal Su


Ufak sağlık sorunlarım nedeniyle, istemeden biraz arayı açtım :/

Dermokozmetik ürün alışverişleri yaptığım Turuncukasa, son alışverişimde, Vichy'nin spa kitini hediye olarak göndermişti. Paketten çıkan ve merak ettiğim ürün olan termal su spreyini bugün paylaşmak istedim.

Kısaca termal su; zengin mineral içerikleriyle cildi beslemeye, nemlendirmeye yardımcı olur. Bakım yapar ve tahriş olmuş cildi yatıştırmayı sağlar.


Vichy'nin bu ürününü genel olarak beğendim. Vaadettiklerini yerine getirdiğini söyleyebilirim. Kullanım sonrası herhangi bir sorun yaşamadım. Özellikle hassas ciltlere yönelik bir ürün olduğunu ifade etmeliyim.

Ancak uzun süredir kullandığım ve yazısını daha önce yazdığım Avene Termal Su  spreyi ile karşılaştırmadan edemeyeceğim.


Sprey mekanizmasını pek başarılı bulmadım. Püskürttüğü ürün Avene kadar ince gelmiyor ve eşit miktarda dağılmıyor. Dik açıyla gelen fazla ürün, nemden ziyade ıslaklık bırakıyor. Bu nedenle makyaj uygulaması sonrası, görünümünü hafifletmek için kullanamıyorum. 
Her kullanımda fazlaca ürün püskürdüğü için de pek bereketli olmuyor malesef.

Ürünü beğenmeme rağmen, kıyaslama nedeniyle, satınalacağımı düşünmüyorum.

Mutlu haftasonları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder