Translate

8 Ocak 2015 Perşembe

La Roche Posay Pigmentclar Dark Circle Corrector Göz Kremi


Merhabalar,

Bugün, daha önce instagramda paylaştığım Turuncu Kasa alışverişimden, La Roche Posay Göz Kremi yazısı ile karşınızdayım. Aldığım diğer ürün olan, Avene nemlendirici kremi de yakın zamanda yorumluyor olacağım.

Göz çevresi kuruluğu ve morluğu benim de büyük sorunum. Nemlendirme konusunda başarılı ürünler denedim. Estee Lauder Night Repair ve yazısını daha önce yazdığım Kiehl's Eye Treatment gibi. 
Söz konusu morluk giderme olunca, her ne kadar buna çözüm olacak kozmetik ürünleri olduğuna inanmasam da, yeni ürünler denemekten hoşlanıyorum.

La Roche Posay güvendiğim ve sevdiğim bir dermokozmetik markası. Nemlendirici yüz kremlerini severek kullanıyorum. Yılbaşı kampanyaları sürerken ve Kiehl's göz kremim bitmişken bu ürünü denemek istedim. 


Nemlendirme etkisi fena değil ancak Kiehl's kadar yoğun nem vermiyor. 
(Gerçi o kadar etkili nem veren bir ürüne henüz rastlamadım.) 

Yaklaşık 6 haftadır sabah & akşam ürünü kullanıyorum. Morluk giderici bir etkisini henüz görmedim ancak ürünün açık sarıya dönük bir rengi var ve hafif pigmentli bu yapısı sayesinde, sürdükten hemen sonra göz çevresinde aydınlık bir etki bırakıyor. 
Şimdilik, uzun vadede değil ancak anında ve kalıcı olmayan, hafif aydınlatıcı bir etki yarattığını söyleyebilirim. 


Tüp şeklindeki kabının soğuk metal bir aplikatörü bulunuyor. Göz çevresi şişliğinden ziyade morluk sorunum olduğu için bu tür aplikatörleri gereksiz buluyorum. Ancak yine de soğuk uygulamanın göz çevresini rahatlattığı bir gerçek.


% 20 indirimli Turuncu Kasa fiyatı 59 TL.
Kesinlikle aldığıma pişman olduğum bir ürün değil ancak tekrar alacağımı düşünmüyorum. 

Keyifli akşamlar..

8 yorum:

  1. Merhaba Esra hanım,yaklaşık 10 gündür La Roche ürünlerini kullanıyorum günlük cilt temizliği için fakat sivilcelenme yaptı aklıma takılan eczaneden temizleme jeli olarak Physıologıcal makyaj temizleme jeli vermişler,sorun ondan kaynaklı olabilir mi?Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Sezen, hanım demeyin lütfen :)
    Öncelikle cilt tipinize göre ürün tercihi çok önemli. Umarım eczanede sizinle ilgilenen kişi bunu sorgulamıştır. Yanlış ürün kullanımı akne gibi sonuçlara neden olabilir. Örneğin, yağlı bir cildiniz varsa ve temizlerken aynı zamanda nem desteği sağlayan bir ürün kullanırsanız bu sonuçla karşılaşabilirsiniz.
    Sanırım Gel Demaquillant Physiologic kullanıyorsunuz. Bu ürünün karma ciltlere uygun olduğu söyleniyor ve aynı zamanda nem desteği veriyor. Ürünün cildinize uygun olduğunu düşünüyorsanız dahi, kullanıma ara verin derim. Sorunun bu üründen kaynaklanıp kaynaklanmadığını ancak bu şekilde öğrenebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eczanede benimle uzman biri ilgilendi ve cildimin karma olduğunu bu ürünün uygun olduğunu söyledi diğer ürünlerde Effaclar tonik ve hydreane nemlendirici,ürünleri kullanmayı kestim ve sivilcelenme azaldı,sizce artık bu ürünleri kullanmamalı mıyım?Bir de sağolsun eczane biraz fiyat farkı da koymuş üstüne eve gelip bakınca yaklaşık % 40 zarar ettiğimi anladım😩sevgili Esra..

      Sil
    2. Hydreane serisi karma, kuru ve hassas ciltlere yönelik nemlendirici kremler içeriyor. Özellikle kış aylarında yoğun nemlendirici krem kullanmanın karma ciltlere ağır geleceğini düşünmüyorum. Effaclar serisi ise yağlı ciltlere dönük ürünler içeriyor. Cilt bakım uzmanı değilim ancak effaclar serisinin karma bir cildi yorabileceğini düşünüyorum. Çünkü yağlı cildi derinlemesine arındırmaya yönelik yoğun bir içeriğe sahip olduğunu okudum. Bu ürün cildinizin yağ dengesine zarar vermiş olabilir. Sizin de yaptığınız gibi ürünlerin kullanımına ara vermekte fayda var. Bence ilk olarak effaclar tonik kullanımını sonlandırın ve cildinizde düzelme olup olmadığını izleyin.
      Eczaneler ürünleri daha pahalı satabiliyor haklısınız. Ürünler hakkında detaylı bilgi edinip kendinize uygun kremleri belirledikten sonra güvenilir online satış kanallarından daha uygun fiyatlara bulabilirsiniz.

      Sil
  3. Tavsiyenizi uyguluyorum vakit ayırıp,cevap yazdığınız için teşekkürler,iyiakşamlar..

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar dermokozmetik bir nemlendirici ve göz kremi arayışındayım buna da bakacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil
  5. blog keşif etkinliğinden geldim hanım denmesini bende sevmiyrum:)) banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil