Translate

6 Kasım 2014 Perşembe

Pure Beauty // BB Cream & CC Cream

Öncelikle, BB ve CC krem nedir kısaca bahsetmek istiyorum.

BB (Beauty Balm) krem, cilt bakımı yaparken aynı zamanda az-orta kapatıcılık da sağlayan bir kozmetik ürünü.

CC (Color Correcting) krem ise, cilt bakımı yapmasının yanı sıra, cilt tonu eşitsizliklerini gidererek hafif kapatıcılık sağlayan bir kozmetik ürünü. BB kremlerden sonra geliştirilen CC kremler, daha hafif yapıdalar. BB kreme kıyasla, nemlendirme özelliğine ve daha besleyici içeriklere sahipler.

 

Pure Beauty, Watsons'larda satılan Koreli bir marka. Cilt bakım kremi ve temizleyici ürünlerinin aksine, fena bulmadığım BB ve CC kremleri bugün bloğumda..

Ortak ve ayırt edici özellikleriyle 2 ürünü karşılaştırmak istiyorum.


> Her ikisi de, hijyenik ve sevimli bulduğum, tüp şeklinde ambalaja sahip.

> Fırça veya parmaklarımla ürünleri kolayca uygulayabiliyorum.

> Her ikisi de gül suyu içeriyor. Paraben, lanolin ve alkol içermiyor. Herhangi alerjik bir reaksiyonla karşılaşmadım.

> BB Krem SPF 42, CC Krem SPF 30 güneş koruma içeriyor.


> Ambalajlarında da tavsiye ettiği üzere, ürünleri temel cilt bakımımdan sonra uyguluyorum. Cilt bakım ürünü olsalarda bir nemlendirici değiller.

Gelelim farklılıklarına ve benim CC krem tercihime..


> BB Kremin, hafif küllü beje yakın tek bir rengi mevcut. CC Krem ise, Ivory (açık ton) ve Natural (orta/doğal ton) olmak üzere 2 renk seçeneğine sahip. Bende, renk uyumunu beğeniğim, Ivory bulunuyor. 
Rengi bir süre sonra cilt tonunuzla eşitlendiği için, bu tür ürünlerde renk seçeneği genelde sınırlı oluyor.

> BB krem, CC kreme göre daha yoğun ve mat bir yapıda. CC kremin yapısı daha ince, ciltle daha çabuk bütünleşiyor ve doğal aydınlık bir görünüm sağlıyor. Bu nedenle yağlı ciltler hoşnut kalmayabilir.

> CC kremin nemlendirme özelliği hiç fena değil. Ancak kuru ciltlere yeterli gelmeyecektir.

 > Son olarak, CC krem daha güzel kokuyor. :)

Hafif ten makyajı sevenlere, normal ve kuru cilt tipine sahip olanlara özellikle CC krem tavsiye ederim.

30 ml olan BB Krem ve 40 ml olan CC Kremin satış fiyatı 27 TL.
Sıkça yapılan indirimlerle daha uygun fiyatlara bulabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Ben CC kremini almıştım bu markanın alerji yaptığı için bir arkadaşıma verdim.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada blogunu takibe aldım.

    Benim bloguma da beklerim henüz çok yeni 6 günlük bir blog...

    http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil