Translate

15 Ekim 2014 Çarşamba

The Body Shop | Vitamin E Face Mist & Night Cream


Vitamin E Face Mist / Yüz Spreyi :

Yaz mevsimini nemlendirici ürün kullanmadan geçiremeyeceğimi anladığımda, 3 al 2 öde kapmanyası ile almıştım bu yüz spreyini, yaz süresince, gün içinde cildime hem biraz nem vermek hem de ferahlamak için kullandım. Tüm cilt tiplerine önerilen Vitamin E serisinin bu ürünün nemlendirici özelliği bana yetersiz geldi. Ancak ten makyajı öncesi kullanımından memnunum. Zaten ürünün de vaadettiği; cildinizi makyaja hazırlamak, ferahlık ve nem sağlamak. 

Spreyi, makyaj öncesi yüzüme, bazen de fondoten fırçasına veya süngerine uygularak kullanıyorum. Makyaj sonrasında da kullanılabileceği söyleniyor ancak sprey mekanizması fazla ürün püskürttüğünden yüzünüzü resmen ıslatıyor, bu nedenle sonrasında kullanmayı tercih etmiyorum.

Ürün, hafif gül suyu kokuyor. Bu hoşuma gitti ancak içeriğini öğrendiğimde hayal kırıklığına uğradım, çünkü paraben içeriyor.

Fiyatı, 100 ml 30 TL. Tekrar alacağımı düşünmüyorum.


Vitamin E Night Cream / Gece Kremi :

Ürünün nemlendirme özelliği kuvvetli. Özellikle yüz temizliğinden sonra ihtiyaç duyduğum nemi sağlıyor. Gül kokusunu yoğun bir şekilde alabiliyorsunuz. Onarıcı özelliği olan buğay tohumu yağı içeriyor ve cilt tarafından kolayca emiliyor.

Kampanyadan 2 adet ufak boyunu almıştım. Birini annem kullanıyor, o da memnun.

Ancak yine ve ne yazıkki içeriği hiç hoş değil. Bu yüzden tekrar almayı düşünmüyorum.

15 ml boyu 14 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder