Translate

3 Ekim 2014 Cuma

Favori Şampuanlarım...

Merhabalar,

Uzun süredir dönüşümlü olarak kullandığım, 3 şampuandan bahsetmek istiyorum sizlere. Saçımda boya olmadığı için ve zorlu bir saça sahip olmadığım için, şampuan seçiminde esaslı kriterimin temizlik hissi olduğunu öncelikle belirtmek istiyorum.


Hayashi System Hinoki Shampoo


Bu güzel şampuanı bilenleriniz belki gri şişesini hatırlar. Çünkü kısa bir süre önce ambalaj değişikliği yapmışlar. 

İnce telli saçlara volüm, parlaklık ve etkili temizlik vaadeden bu ürün, bence sözünü tutuyor.
Saçımı kurutmuyor.

Ürünün tek dez avantajı fiyatı. Bu sebeple bir süredir almıyorum. Çünkü muadili olarak gördüğüm aşağıda bahsedeceğim ürünü, indirimli fiyatıyla çok daha uyguna alabiliyorum. 

Online sitelerden gördüğüm kadarıyla, 250 ml boyu 40 TL civarındayken, 1000 ml boyu 100 TL. 

Drug storelarda bulunmayan bu şampuanı, Sephora, Cosmo Store ve online satış sitelerinde bulabilirsiniz. 






John Frieda Luxurious Volume Shampoo

Geç tanıştığım bu şampuanı çok seviyorum. Özellikle Watsons ve Gratislerden şahane indirimlerle alabildiğimde :)

Ürün, yine ince telli saçlara hacim, parlaklık ve nem kazandırmayı vaadediyor. Hacim kazandırdığını söyleyemem ancak temizlik konusunda oldukça başarılı. Saydam renkli, nerdeyse kokmuyor ve kolay köpürüyor. Saçımı kurutmuyor, sertleştirmiyor.

% 40 indirimle 250 ml boyunu 15 TL'ye alabiliyorum. Normal satış fiyatı 25 TL civarında.

Şimdi aynı markanın arganl yağlı durulanmayan saç yağını merak ediyorum. Deneyeniniz varsa ve yorumlarını paylaşırsa sevinirim.




Toni&Guy Cleanse Shampoo for Fine Hair



Bu şampuanı John Frieda'dan önce denemiştim. Şimdi ise ondan bir tık aşağıda alternatifi olarak görüyorum.

İnce telli saçlara özel Fine Hair serisi, yine hacim, dolgunluk ve canlılık verdiğini ifade ediyor ancak volume kazandırmıyor.

Brunette serisinin şampuanını da denemiştim. Ancak hiç beğenmedim. Fine hair'in kokusu ve temizliği daha iyi.

Yağlı saçlara kesinlikle önermiyorum. Çünkü daha da ağırlaştıracağını düşünüyorum.

Drug storelarda John Frieda'ya benzer fiyatlarda bulabilirsiniz.



Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder