Translate

28 Ekim 2014 Salı

Avene Thermal Spring Water / Termal Su Spreyi

Eau Thermale Avène Thermal Spring Water

Bu ürünü ne zamandır yazmak istiyordum. Epilasyon maceramdan sonra hemen paylaşmak istedim.

Hassas, düşük toleranslı, alerjik ve tahrişli ciltler için özel olarak üretilen bu ürünü çok amaçlı kullanabilirsiniz:

  • Yüzde & Ciltte tahriş, kızarıklık ve gerginlik hissi durumunda
  • Ferahlamak, serinlemek istediğinizde
  • Makyajınızın görünümünü yumuşatmak isteğinizde
  • Makyaj temizliği sonrasında
  • Lazer uygulamaları, epilasyon, peeling ve traş gibi bakım işlemleri sonrasında

Ürünün sprey performansı çok iyi. Uygulamak istediğiniz bölgeye, oldukça ince, eşit miktarda ve doğru açıyla ürünü püskürtüyor. Islaklık değil, nem bırakıyor.


Aldığımdan beri yanımdan ayırmadığım bu ürünün, 300 ml., 150 ml. ve 50 ml.'lik şişelerde boyları mevcut.
300 ml. boyunu buzdolabımda, 50 ml. ise çantamda bulunduruyorum.

Epilasyon macerama gelirsek; aslında pek de söylenecek bir şey yok. Acılı bir seans sonrası ürünü denedim, gerçekten kısa süre içinde yanma hissini ve acısını dindirdi.

Her cilt tipinin kullanabileceği bu ürünü denemek isterseniz, % 50 indirimle Turuncu Kasa'dan almanızı öneririm.
50 ml. boyu 6.75 TL.

Avene Termal Suyu kalsiyum, magnezyum ve cilt için değerli elementler içerir.

2 yorum:

  1. bende cok seviyorum bu ürünü, senelerdir aliyorum, özellikle lazer sonrasi veya normaldede cilt bakimi olarak süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süredir kullanan biriyle hemfikir olmama sevindim :)
      Yorum için teşekkürler

      Sil