Translate

17 Eylül 2014 Çarşamba

Son Zamanlarda Sıkça Kullandığım Ojeler...


Soldan sağa ilerleyelim...
  
Note 08 Rose Dust : En sevdiğim nude oje. Pembe alt tonlu, yapısı ve kalıcılığı harika. Note ojelerini genel olarak başarılı buluyorum.

Rimmel London Salon Pro 237 Soul Session : Rose dusta göre yapısı daha ince ve kahveye dönük bir nude rengi. Yapı ve renk olarak rose dust bi tık önde.

Rimmel London Salon Pro 705 Reggae Splash : Rengini tarif etmek zor. Az biraz sarı ve turuncu katılmış somon rengi nasıl olur? :) Rengini çok güzel veren, diğer markalarda renk alternatifiyle sık karşılaşamayacağınız bir oje. Yapı olarak soul sessiondan daha yoğun. Fotoğraftaki grubun en yeni üyesi olmasına rağmen en sık kullandığım oje.

Maybelline Color Show 342 Coral Craze : Maybelline ne iyi etti de ojelerini ülkemize getirdi. Yine sevdiğim jel kıvamı bu ojelerde de var. Tam bir coral rengi. Yaz sezonunun trend renklerinden biriydi.

Note 28 Orange : Canlı bir turuncu rengi. Bu renk tonlarını sevenlere kesinlikle tavsiye ederim. Note ojelerini denemenizi öneririm.

NYC 257 Lavender Cupcake : Rengine tav olup aldığım oje. Daha önce NYC'nin herhangi bir ürününü kullanmamıştım. Ancak bu ojeye bayıldım. Hafif eflatunumsu bir lila rengi diyebilirim..Rengini göründüğü gibi veriyor, yapısı güzel. Aynı markanın diğer renklerini de denemeyi düşünüyorum.

Ojeler bana keyif veriyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder